Oldalak

2013. július 14., vasárnap

Hahi mindenki!!!!!!!

 Remélem jól telik a nyár mindenkinek,és élvezitek nagyon!!!! Most már elindultak a nyári szabadtéri fesztiválok tudtommal és a legizgalmasabb táborok!!!! Szerintem mindenki szívesen elviselné ha nagyon sokáig tartana a nyár.Nekem ez most nagyon rövidnek tűnt az eddig eltelt szünet. De ez mindenkinek a szemszögéből más és más.Nem vagyunk egyformák!!!És képzeljétek egy érdekes dolgot hallottam:- A Földünk Keleti tájain pontosan nem tudom hol, de az nem lényeges, CSAK PÁR FRIZURÁBÓL LEHET VÁLASZTANI AZ EMBEREKNEK ÉS NEM LEHET OLYAN AMIT TÉNYLEG ILLIK HOZZÁJUK ÉS AMI AZ ÍZLÉSÜKNEK MEGFELEL. -  ez hallottam és igaz.
Ha ez lenne Magyarországon az emberek sírva rohannának el.....
Na mindegy elég a magyarázásból érti szerintem mindenki!!!!
Mindenki élvezze és töltse jól az elkövetkező nyarat [ami már rohamosan vége!!!:'( ]

                                                                                             puszi!!!
                                                                                                             ♥Ada



És remélem sok mindenkivel elő fog fordulni ez:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése