Oldalak

2013. május 21., kedd

:)

 Hogy is kezdjem........Úgy érzem valamit nagyon elrontottam.Nem tudom mit tettem de valami rosszat és ezen gondolkozok mi lehet de még nem jöttem rá eddig.
 De tudom, hogy az életemben 4 emberre mindig számíthatok.Szerintem akik ismernek tudják kik azok.Valaki mindig megnevettet,valaki mindig áthúz tűzön-vízen ha baj van. Valakivel meg egyszerűen feledhetetlen pillanatokat élek át, meg egyszerűen jól töltöm az időt.
 Mostanában nagyon sok kritikát kapok és egyszerűen torkig vagyok.Nem értik meg ,hogy jól érzem magamat.És ez nagyon fáj. :'(
  Jelenleg ennyi a helyzetjelentés mindaddig: 'Trend ami édes!'
Hamarosan új cikkel érkezem! Sziasztok!

                                                                       ♥Ada

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése