Oldalak

2013. május 11., szombat

Elhagynám.....

                                                    Valahogy fáj,de úgy elhagynám,
                                                     De mégsem tudom ,Nem és Nem!
                                                    Próbálkoztam de sikertelenül,
                                                     Úgy érzem nem fog menni,
                                                    Úgy érzem új pályára kell lépni!
                                                     Feladtam már a küzdelmet!
                                                      És amikor már sikerült,
                                                    Újra hidegen hagyott az érzés !!!
                                                      Ezt már nem élem túl!                              
                                                   Nem és nem!


   Egy vers. Valahol láttam és muszáj volt ,hogy leírjam! Léci írjatok nekem megjegyzéseket! Megpróbálok minél többet írni de nem mindig tudok.
                                                                http://www.youtube.com/watch?v=n-D1EB74Ckg

Ez egy nagyon jó zene nagyon szeretem mert szerintem megnyugtat és feldob egyszerre!Én már ezerszer meghallgattam és nagyon megtetszett!Blogírás közben is ezt hallgatom!        ♥Ada

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése